Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzesx ma clip-ony
OdpowiedzGdzie konkretne ma clip-ony? Chodziło mi zresztą nie o samo mocowanie, tylko o to jak rączki są wysoko. Wymusza to wyprostowaną pozycję, odciążając przednie koło. Mniejsza kontrola kierownicy i słabsza przyczepność przodu to pierwszy skutek. Drugi jest taki, że nie można mieć dobrego, twardego zawieszenia, bo przy tak długim transferze masy na przód, byłoby bardzo dużo szlifów na hamowaniu. To jest motocykl dla tych co lubią kanapy. Każdy kto jeździ rowerem będzie zaszokowany relaksacyjną pozycją na Z1000SX. To nie jest zły motocykl. Po prostu nie jest dla tych, którym podobają się motocykle sportowe lub sportowo-turystyczne (jak CBR 1000XX czy Busa).
OdpowiedzA gdzie może mieć clip-ony?:) Viper, są zastosowane i już. Nie wprowadzaj czytelników w błąd. A podwyższona trochę kierownica występuje też w Vfr, wzorze sportowego turystyka. W sx masz gapić się podczas trasy m.in na krajobrazy a nie leżąc na zbiorniku pałować non stop. Tym bardziej, że na tyle masz zamocowane kufry z bagażami.
OdpowiedzCzuję się źle zrozumiany. Jak ktoś chce się gapić podczas trasy, to SX jest zajefajny. Gorzej jak ktoś chce czasem pojechać w trasę ale ogólnie to chciałby GSX-R lub Ninję. Nie da się mieć tych dwóch cech na raz - potrzebne są kompromisy. Moim zdaniem wyprostowana pozycja to bardzo zły wybór, dla kogoś kto marzy o sportowym sprzęcie. Ale jak ktoś marzy o turystyce to SX, VFR - są świetne. Kupujcie Z1000SX tylko jeśli NIE chcecie mieć motocyka sportowego, lecz turystyk. W przeciwnym wypadku, CBR 600F lub inne o sportowej *pozycji*. Rzeczywiście zerknąłem teraz na zdjęcia i widać że SX ma mocowane kierownice do lagów. Czyli kłamałem - ma clipony. Niestety podniesione sporo w górę. Wydawałoby się, że nic prostszego - założyć obniżoną kierownicę, ale to nie takie proste.
Odpowiedza nie pomyslales o tym że ze wzgledu na bardziej wyprstowana pozycje niz w striocte sporcie konstruktorzy inaczej rozłozylii masy oraz umiejscowienie kierowcy ? co do porównania z busa czy xx to twoie gadanie póki co niczego nierozwiazało wtym aspekcie i chciałbym zobaczyc te motocykle na zakretach czy rzeczywiscie wyprostowana pozycja sprawiła ze jest gorszy na zakretach niz xx i busa szczerze w to watpie po tym co autor napisal pozatym jest lzejszy o 20 kg od busy i xx .
Odpowiedz